Action Bank

8

Bryt deg inn i banken og bad i pengene i Action Bank!

Har du lurt på hvordan livet kunne ha vært som en populær bankrøver? Vi ville tro at det vil være spennende, men vi tviler på at vi ville ha kommet oss unna, for vi ville ha fortalt alle om det, på samme måte som vi vil fortelle alle om Barcrest’s Action Bank, og hvordan du kan leve ut dine bankrøver fantasier i denne spilleautomaten. Den har 3×5 hjul som består av rundt 20 gevinstlinjer. Målet til dette spillet er å matche forskjellige juveler på hjulene for å se hva som blir stående, så snart du finner en vinnende kombinasjon så vil det være vanskelig for deg å slutte. Det er spilleautomater som den her som vil gjøre deg stolt av å være en online spiller.

Det er mye å spille for i Action Bank, så mye at vi vil takke spillutvikler Barcrest for deres vellagede spilleautomater som ser ut til å fange våre fantasier perfekt. Vi kommer til å nevne detaljene litt senere, men det spillerne kan forvente er en variasjon av spenning og underholdning, den type underholdning som kaster regelboken ut vinduet, og tilbyr noe helt unikt i prosessen. Store utbetalinger er i møte, så hva venter du på? Enten kan du prøve det nå eller så kan du lese resten av anmeldelsen for å finne ut mer.

Å ta over virkeligheten er hva Barcrest gjør best, og det har ledet dem til å en posisjon hvor de kan eksperimentere så mye de vil, og slutt resultatet vil være det du er ute etter. Action Bank er en spilleautomat med et bankrøver tema, og vil gi det alt du trenger for å røve en bank. Hjulene spinnner fort og det kan være stressende, så å holde ut kan være litt vanskelig til å begynne med, men å holde ut burde enhver spilleautomat entusiast kunne. Denne spilleautomaten oppfylle drømmen om å sette seg inn i livet til en bank tyv, og du trenger ikke å bekymre deg, du kommer ikke til å bli arrestert.

Når det kommer til utseende så er ikke Action bank blant de beste vi har sett, men det trenger ikke å være det for å gameplayet er så bra at det kompenserer for utseende. Prøv å ikke bli for fokusert på det du ser, denne spilleautomaten er her for underholdningens skyld, men når det kommer til utseende er det en ganske grunnleggende layout med en blå bakgrunn og skinnende penge hvelv symboler. Gevinstlinjene er forhåndsbestemt, så det du ser er det du får. Spillere satse så lite som 20p opp til £400 som er passende for spillere som er ute etter å få mest ut av spilleautomatene sine. RTP på denne spilleautomaten er 95,16% som gjør det veldig sannsynlig at du kommer til å tjene en del.

På forskjellige punkt mens du spinnner så vil du legge mer til at det er mange forskjellige seire som forekommer samtidig. Disse seierne kan bli slått sammen til å vinne en super jackpot, denne jackpotten er en sammenslåing av de forskjellige seirene. Jo mere du satser, jo flere poenger vil du få. Disse seirene vil forekomme ganske ofte, som kan virkelig bygge opp poengene dine. Alle bets i denne funksjonen vil ganges med antallet linjer som du har satt et bet på.

Bonus funksjoner og bonusspill vil alltid være det mest viktigste når det kommer til store poengesummer, i Action Bank kan du finne mange av dem og de vil hjelpe hvert spinn til å være unikt. Husk å prøve ut et par spinns før du prøver ut disse funksjonene.

WILD: Wilds symbolene kan bli funnet i så å si alle spilleautomater, og vil føre til at hjulene forandrer seg. Wilds vil erstatte alle symboler bortsett fra hvelv symbolet.

VAULT: hvelv symboler fungerer på samme måte som scatter symbolet, men mangler bonus spinn. Scatter symbolene vil kaste piler rundt på hjulene som vil lede til nye veier til seier.

Action Bank ser kanskje litt kjedelig ut, men det er en god grunn til at den er en av de mest spilte spilleautomatene for tiden, grunnen er fordi den har karakter. Spilleautomater uten karakter pleier ende opp i kjedelig kategorien, men denne her er ikke en av dem. Husk å sjekke ut denne spilleautomaten hvis du ikke allerede ha gjort det, opplevelsene venter!

Andre spill laget av Barcrest

Barcrest er en nett spillutvikler som har funnet suksess i mange forskjellige steder. Disse folka kan skape et buzz når bare navnet deres blir nevnt, som ikke er noe småtteri når man tar i betraktning mengden spilleautomater der ute som ikke gjør noe for å holde spiller antallet oppe. Barcrest er en av de eldste nett spillutviklerne, og med alder kommer visdom. Barcest ble grunnlagt i 1968, hvis du kan tro det. Basert i UK, spillutvikleren Barcrest har alt som trengs for å bli den beste i industrien, alt de mangler er deg og ditt engasjement hvis du ennå ikke har prøvd spilleautomatene deres. Du har antageligvis spilt en Barcrest spilleautomat før, men du kan kanskje ikke huske det, som er synd når man tenker på hvor vanedannende noen av spilleautomatene deres er hvis du gir dem en sjanse. Andre titler i Barcrest sin katalog inkluderer:

• Money Mad Martians
  • Rainbow Riches
  • Wild Knights