Double Triple Chance

Hvor mange sjanser trenger man for å oppnå suksess? Finn ut med denne spilleautomaten…

Hvis du er på utkikk etter retro spilleautomater, så vil vi anbefale Double Triple Chance fra spillutvikler Merkur Gaming. Vi har savnet spilleautomater som denne, spilleautomater som går tilbake til det grunnleggende, og fokuserer på hva som gjorde industrien viktig til å begynne med. Dette er en spilleautomat med 3 hjul og 5 forhåndsbestemte gevinstlinjer som spilles på en gammeldags spilleautomat. Merkur har en ganske merkverdig katalog, alle ligner dagens moderne spilleautomater. Så Double Triple Chance kan anses som et vågalt valg, var det et smart valg? Det er et viktig spørsmål, og vi mener det var det, men hvis du ikke er overbevist, så kan du alltids prøve denne spilleautomaten og se selv!

Denne spilleautomaten har en generøs 95% RTP, noe som er en veldig god prosent når du sammenligner den med andre spilleautomater der ute med lignende utseende. Spillere kan spinnne hjulene for så lite som 0,5 til rundt 10 mynter, personlig smak vil være en faktor i hva du velger, men husk at ingen spinn er like. Målet for denne spilleautomaten er enkel moro, som nå for tiden er ganske velkomment. Husk å lese resten av anmeldelsen nedenfor, det kan hende den overbeviser deg til å prøve denne søte frukten.

Du lurer kanskje på hva som er poenget i å spille en vintage spilleautomat, når det er så mange moderne spilleautomater å velge imellom. Å ta en tur tilbake i tiden for å nyte spilleautomatene som banet veien for de moderne automatene anses ofte som nostalgi. Det er en vanlig misforståelse å tro at disse spilleautomatene har dårlige utbetalinger. Hvis du er blant de som tror dette, så er det tydelig at du aldri har spilt denne spilleautomaten før. Merkur er en spillutvikler som vi stoler på når det kommer til nye spilleautomater, så prøvde denne spilleautomaten fordi vi stolte på dem.Enkle spilleautomater har en balanse som mange moderne overdådige spilleautomater mangler.

Vi har alt nevnt det, men dette er en ganske grunnleggende spilleautomat. Hvis du er på utkikk etter en spilleautomat som har noe mer å tilby så anbefaler vi at du tar en titt på andre titler av Merkur. Den rette tiden å spille denne automaten er på en avslappende ettermiddag imellom andre spilleautomater. Men hvis du er på utkikk etter en spilleautomat som har store utbetalinger så er nok den her den rette for deg. Double Triple Chance er faktisk perfekt for nybegynnere. For å vinne penger må du matche symbolene fra venstre til høyre på hjulene, hvert symbol tilbyr et vindu inn til noe nytt når det kommer til poeng. Du kan bare matche symboler i en kombinasjon av 3, og symbolene ser ut som forskjellige frukter.

Denne spilleautomaten har et ganske tegnefilm aktig utseende, noe som minner oss om gamle spilleautomater. Hvert symbol har forskjellige farger og fasonger. Det hjelper å ta en titt på utbetalings tabellen før du starter for å finne ut hvilke symbol du er ute etter. Vi kan ikke huske å ha hatt to like spinns; variasjon i spinns bygger opp interesse for hvert spinn. Bakgrunnen får denne spilleautomaten til å virke som den beveger seg kjempefort. Enkelte av hjulene beveger seg ganske raskt, så det reflekterer kanskje det. Fargene er sterke og symbolene ser flotte ut, skal vi gå videre?

Okay, la oss være ærlige. Det er ikke mange ekstra funksjoner på denne spilleautomaten, det er faktisk bare en. Funksjoner som wilds og bonus spinn er ikke tilgjengelig, men du kan faktisk spinnne denne spilleautomaten gratis uten monetære forholdsregler, som er ganske kjekt ettersom det gjør denne spilleautomaten et spill uten innsats.

SCATTER: Satter symbolet vil få hjulene til å spinnne igjen, på en måte som kan potentsielt øke poengene dine.

MAX BET: For å få hjulene til å spinnne med en gang bruk max bet knappen. Funksjonen forklarer seg selv, ettersom alt du trenger å gjøre er å trykke på en knapp og spinn avgårde.

Selv om det ikke er mye på gang i denne spilleautomaten som spillere kan begeistre seg over, så betyr det ikke at den ikke er verdt et forsøk. Vi tror på at alle som er fans av denne industrien bør prøve alle spilleautomater minst en gang. Hvis du ikke gjør det, kan det godt hende du går glipp av noe spesielt. Double Triple Chance har kanskje ikke de mest moderne funksjonene som du finner i mange andre spilleautomater, men det har et hjerte av gull, og det er uvurderlig.

Andre spill laget av Merkur Gaming

Merkur Gaming tok 50 år å lage, og har klart å sette sitt merke på industrien, et merke som har et løfte om å lage de mest uforglemmelige spilleautomatene. Du overlever ikke denne industrien lengre enn et tiår uten grunn. Merkur Gaming har bevist at de er fleksible, og fantasifulle; trekk som er sjeldent i denne industrien. Fyllmateriale finnes ikke i deres repertoire, de unngår så godt de kan den type spilleautomat som ikke har noe å tilby, i stedet så eksperimenterer de mest mulig, noe vi ønsker flere spillutviklere gjorde. Merkur er lyset som viser veien, følg dem ved å spille deres maskiner. Spilleautomater i deres katalog inkluderer:

• Eye of Horus
  • Dragon’s Treasure
  • Golden Diamond