Genie Jackpots

8

Ønsk deg noe, helst noe som viser veien til rikdom for det er det denne spilleautomaten tilbyr…

Når man hører ordet lampeånd, så er ofte det første man tenker på 3 magiske ønsker, og at man kan ønske seg hva som helst. Det smarte ville ha vært å ønske seg flere ønsker, for hvem klarer å begrense ønskene sine til bare tre ting. I GenieJackpots laget av Blueprint Gaming, så trenger du bare ett ønske, og det ønsket er å vinne mest mulig penger ut fra minst mulig innsats. Dette kan virke som et bortkastet ønske, men så snart du prøver denne spilleautomaten så vil du innse at vi hadde rett.

Dette er en klassisk spilleautomat med 5 hjul og 20 gevinstlinjer, som du sikkert er kjent med. Det er mye som skal bli sagt om denne spilleautomaten så det er viktig at vi beskriver det tydelig før du starter ditt eventyr med disse hjulene. Hvis du er fan av Disney versjonen av Aladdin, så vil du finne noe interessant her, eller kanskje du bare er fan av historien om Aladdin. Uansett grunn, så er det noe her for alle.

Vi visste ikke det her før vi spilte spilleautomaten, men det finnes mange forskjellige Aladdin inspirerte spilleautomater der ute. De fleste av dem takler grunnstoffet på en annen måte, og mye av det vi snakker om har blitt gjort før (og i enkelte tilfeller bedre). Lampeånden av vår favoritt karakter fra eventyret, så vi var overlykkelige over å høre at han kom til å være i fokus i denne spilleautomaten. Hvis du er av typen som liker spilleautomater med en historie, så vil du elske denne, spesielt hvis du er fan av tegnefilmene (ja, tilogmed oppfølgerne). Ta det magiske teppet og reis høyt opp i skyene i Blueprint Gaming’s Genie Jackpots.

Hvis du er fan av de originale Aladdin historien og det frister å spille denne spilleautomaten uten å ha prøvd tidligere online spilleautomater, så trenger du ikke å bekymre deg. Disse spilleautomatene kan virke vanskelige til å begynne med, men det er utrolig lette å skjønne seg på sammenlignet mange andre spill og media hvor du kan oppleve Aladdin og vennene hans. Alt du trenger å gjøre er å matche forskjellige symboler fra venstre til høyre på skjermen, det er ikke verre enn som så.

Så snart du har satt sammen symbolene på hjulene, så vil du bygge opp en poengsum, og fra den poengsummen kan du få utbetalt penger i kontanter! Symbolene kan se veldig like ut, og det er fordi de er det, hvert symbol har en karakter fra filmen. Hvert symbol har forskjellig poeng verdi som avhenger av symbolet og mengden av det symbolet på den vinnende linjen. Alle disse symbolene har en tegnefilm aktig stil, som er ganske likt som den mest kjente versjonen av Aladdin historien. Symboler i denne spilleautomaten inkluderer: lampeånder, sabler, skattekiste of et flyvende teppe.

Online spilleautomater som Genie Jackpots, har ekstra funksjoner, og disse funksjonene vil forbedre spillopplevelsen. Funksjonene lar deg få tilgang til en verden av muligheter når det kommer til hva du kan vinne på disse hjulene. Funksjoner som wilds og scatters kan bli funnet i denne spilleautomaten, og har eksistert såpass lenge at det virker som for alltid, vi tuller, men uten disse symbolene så kan det godt ha hendt at vi ikke hadde hatt noen innovasjon og bare fortsatt å spinnne hjul med frukt på.

WILDS: Man kan få mest mulig i utbetaling via wild symboler i et enkelt spinn, så det lønner seg å ta det i bruk hvis du satser på å oppnå mange poeng. Wilds erstatter alle symboler bortsett fra scatter symboler, og dette gjør dem meget nødvendig.

LAMP FEATURE: På toppen av skjermen befinner deg seg 3 forskjellige lamper, hver lampe inneholder en bonus. På tilfeldige punkt i spillet så vil disse lampene la deg velge en av dem som du kan legge til din poengsum.

MAGIC CARPET FEATURE: Ved å ha teppe symbolet på bestemte hjul så vil du få tilgang til denne funksjonen. Denne funksjonen vil ta det til en annen skjerm hvor du må matche symboler for å få ekstra bonus poeng.

TREASURE CHEST: Når du finner en skattekiste på en av dine vinnende gevinstlinjer så vil du kunne låse opp en bonus gevinst. Disse gevinstene varierer så du kan anse dem som denne spilleautomatens wildcard.

Genie Jackpots er av typen spilleautomat som vil gjøre deg stolt av å være en dedikert spiller. Spillet har ekstra egenskaper for å gjøre det ekstra underholdende. Så hva er det du venter på? Prøv det nå.

Andre spill laget av Blueprint Gaming

Man skulle tro med et navn som Blueprint Gaming vil man få de mest planlagte spilleautomatene på markedet, og det er ikke feil tankegang det. Blueprint Gaming er en av de mest kreative spillutviklerne der ute, og det har de ikke oppnådd uten hardt arbeid og dedikasjon. Med hvert spill de slipper ut kommer høye forventninger om hva deres neste tittel kommer til å være. Blueprint Gaming’s stil kan man finne i flere spilleautomater, selv de av andre spillutviklere. De er banebrytende, og ved hver nye tittel har de uten tvil vist at de er verdt både din tid og penger. Hvis du ser etter en troverdig spillutvikler som er dedikert til sitt yrke så anbefaler vi sterk at du prøver spillene deres. Titlene i deres katalog inkluderer:

• Peggle
  • Paws of Fury
  • Wish Upon a Jackpot