Gonzos Quest Mobile

7

Reis til det Eldorado, the promised land, fra komforen fra din egen smartpone!

Hold opp hånden hvis du noen gang har spilt Gonzo’s Quest laget av NetEnt. Hvis du var blant de som ikke holdt opp hånden, så vil du ikke kunne holde hånden nede stort lengre. Den originale desktop versjonen av Gonzo’s Quest kan man fortsatt høre folk snakke om, og det er takket være et veldig fristende og mystisk gameplay som vekker spillerens kreative side. Det hjalp også at spilleautomaten hadde veldig generøse utbetalinger som alltid tiltrekker forskjellige typer online spilleautomat spillere der ute. Mobilversjonen av denne spilleautomaten er ganske lik desktop versjonen. Den eneste store forskjellen er størrelsen på skjermen, bortsett fra det så er det den samme Gonzo, og det samme eventyret. Utbetalingsprosenten er veldig høy, og ligger på rundt 96% noe som vil forsikre deg at pengene dine er godt investert.

Ettersom dette er mobilversjonen så kan du forvente et par visuelle forandringer. Disse forandringene er få, men vi kan se for oss at enkelte ikke kommer til å være særlig begeistret over dem, ut fra hva de forventer av de forskjellige versjonene. Ikke forvent at Gonzo kommer til å vise seg til høyre på skjermen, det ser ut til at han mangler av en eller annen grunn, burde vi bekymre oss? Dette er en spilleautomat med 20 gevinstliner, og disse gevinstlinjene er forhåndsbestemt så du kan ikke justere dem. Dette er forhåpentligvis ikke for distraherende ettersom dette er en veldig minneverdig spilleautomat.

Hva kan du forvente av Gonzo’s Quest som du ikke fikk i originalen? Vel, du kan forvente en god del ting, du kan forvente at spillutvikler NetEnt har atter en gang har skapt en spillopplevelse sprer seg gjennom mobilskjermen og inn i din fantasi – er det bra nok for deg? Vel, hva med store pengepremier som frister i bakgrunnen? Bonusene her kan se ut til at de forekommer oftere enn i desktop versjonen, så ja, vi kan ikke klage. Spillere som ser etter litt underholdning når de er ute og pendler til jobben vil fort finne ut at Gonzo’s Quest er en av de bedre spilleautomatene. Glem Candy Crush, Gonzo’s Quest er det som er inn nå for tiden.

Online spilleautomater fungerer på samme måte som mobil versjonene gjør. Man må matche symbolene fra venstre til høyre for å vinne poeng, forskjellen er at på en online spilleautomat så blir poengene til ekte kontanter avhengig av din poengsum. Mobil spilleautomater pleier å be om penger på forhånd før du kan oppnå dette, men det er som oftest et lite beløp du må satse om du har lyst. Det er en jackpot på 2500 mynter som spillere kan forsøke å matche på hjulene, dette gir spillerne noe å jobbe seg mot. Men å vinne denne jackpotten er ingen enkel oppgave, vi skal snakke mer om dette om litt. Denne spilleautomaten tar plass i en jungel med eldgamle ruiner her og der. Disse ruinene er bakgrunnen til denne spilleautomaten, og på hjulene finner man forskjellige masker. Hver maske har forskjellig verdi, og er representert av forskjellige farger på hjulene som gjør de ganske enkle å skille ut og matche.

Som desktop versjonen, så er Gonzo’s Quest proppfull av ekstra funksjoner, funksjoner som vil hjelpe å forbedre gameplayet. Hvis du er på utkikk etter en spilleautomat som er like mangfoldig som den er pen å se på, så kan vi trygt si at du har funnet den. Enkelte av disse funksjonene vil forekomme tilfeldig på hjulene, men det er ganske vanlig at de forekommer når tiden er inne.

JACKPOT: For å kunne vinne jackpotten så vil du trenge å få 5 av sølv maskene til å spinnne på den samme linjen. Ved å gjøre dette vil du få en bonus, men vær obs på at dette er ingen lett oppgave, så ikke tro at det vil være enkelt.

AVALANCHE: Av og til når du spinnner kommer hjulene til å falle på hverandre, noe som vil lede til nye måter å vinne på. Hvis du klarer å sette et symbol i en vinnende gevinstlinje så vil du se en eksplosjon på skjermen som vil ryste hjulene løs.

Denne spilleautomaten minte oss virkelig på hvorfor vi er så glade i Gonzos Quest. Å tilpasse en spilleautomat til mobiler er ingen lett oppgave, så spillutvikler NetEnt fortjener vår takknemlighet for sitt harde arbeid. Atter en gang så har de bevist at de er en av dagens mest populære spillutviklerne. Husk å alltid prøve ut en NetEnt spilleautomat uansett hva den er for å finne ut hvorfor NetEnt er en av de beste.

Andre spill laget av NetEnt

NetEnt har et sterkt forhold med sine forbrukere, så sterkt at ved hver ny titel er det mange som ser fram til neste tittel der igjen. NetEnt er høydepunktet når det kommer til ny teknologi, og er annarkjent som en av de ledende nett spillautomat utvikerne. Er du en spilleautomat veteran så har du uten tvil kommet over et NetEnt spill. Faktisk, så er vi sikre på at du har spilt en spilleautomat som var utviklet utifra grunnmuren som NetEnt har skapt. En legende i industrien og en favoritt blant de fleste, NetEnt, en av de beste spillutviklerne i dag. Spilleautomater i NetEnt’s katalog inkluderer:

• Copy Cats
  • Disco Spins
  • Gonzo’s Quest