Medusa

7

Hvis du stirrer for lenge på denne spilleautomaten kan bli forandret til stein, så vær forsiktig.

De som kjenner til gresk mytologi kommer raskt til å finne ut at Medusa er en ganske historisk korrekt spilleautomat (selv om det er tydeligvis en spilleautomat, og de eksisterte ikke flere hundre år siden). Medusa er en av de mest populære karakterene fra gamle myter, hun er kjent for sitt skarpe blikk, et blikk som kunne forsteine ofrene hennes når de så på henne. Medusa ser mer ut som en slange enn et menneske. Håret hennes består av slanger, og disse slangene vil bite om du kommer for nærme. Utbetalings prosenten til denne spilleautomaten ligger rundt 95% noe som gjør den veldig kjekk for folk som er ute etter å få penger ut av automaten uavhengig av hva de setter inn. Og det du setter inn, kan være så lite som 1(p)kr, så denne spilleautomaten egner seg både for øving og moro.

Medusa ble etterhvert beseiret av Perseus, som var en av Zeus sønner. Han beseiret henne og hodge av hodet hennes og brukte det som et våpen. Du vil få muligheten til å gjøre noe lignende i denne spilleautomaten; bruke hodet til Medusa til å bekjempe negative tanker om å ikke vinne store premier på disse hjula. Vi foreslår at du har er par prøverunder for å teste ut forskjellige strategier. Dette er en 5 hjuls spilleautomat med 25 gevinstlinjer, et klassisk layout som er ivrig etter å bli spilt hvor som helst og når som helst takket være spillutvikler Microgaming. Husk å ta en titt på resten av anmeldelsen for å se om dette er et eventyr du ønsker å dra på.

Vi visste at Medusa var en legende før denne spilleautomaten kom ut, vi har hørt historiene om heltene hun forsteinet, og historiene mengden folk som prøvde å beseire henne. Denne spilleautomaten vil gi deg muligheten til å beseire henne, og samtidig tjene store utbetalinger. Det finnes flere spilleautomater med Medusa tema som du kan velge blant, men mange av de er dårlig planlagt og mangler kreativitet når det kommer til presentasjon. Vi vil sterkt anbefale at du stoler på instinktene dine når det kommer til slike spilleautomater. Som oftest vet du hva som er den rette spilleautomat for deg, og vi kan si at våre instinkter sier at det kan godt være dette er den rette spilleautomaten for deg.

Det er mye å gjøre og se i denne spilleautomaten, den står tydelig ut fra alle de andre spilleautomatene med samme tema. Vi vil anbefale at du prøver deg på et par runder før du spiller mer seriøst. Dette vil både hjelpe deg meg selvtilliten og gjøre deg hekta på denne spilleautomaten i timesvis. Utseende til spilleautomaten passer temaet det går for, og vi vil nevne at alle symbolene har mange av dine favoritt mytologiske karakterer avbildet. Hvert symbol har forskjellig å tilby når det kommer til poeng. Og jo flere symboler du har i den vinnende gevinstlinjen, jo høyere vil poengsummen din være! Symbolene i Medusa matcher du fra venstre til høyre. Hjulene kan virke litt uklare av og til avhenging av hvor flink du er til å bruke bonus funksjonene til å vinne stort.

Hvis du ønsker å la spillet spille mens du er borte fra skjermen så har det en auto-spill funksjon, denne funksjonen lar deg velge mengden spill du har lyst til å spille i bakgrunnen. Alt du trenger å gjøre er å velge innsatsen for disse spillene og spinn i vei! Denne funksjonen kan stoppe og starte når du vil, noe som gjør det ideelt for de som er ute etter raske seiere. Du kan sette opp til 500 spinns via denne funksjonen! De som føler at de har hellet på sin side vil fort finne ut at gambling funksjonen har alt de trenger og mer. Denne funksjonen lar deg riske alt. Etter hvert suksessfulle spinn vil du får muligheten til å gamble, når du gambler må du gjette hva det neste fargede kortet i en serie av kort er. Gjetter du rett vil det øke poengsummen. Velger du feil vil du tape alt du har vunnet den runden.

WILD: Medusa symbolet er wild symbolet i denne spilleautomaten. Ved å matche hennes på hjulene så vil hun erstatte enkelte symboler bortsett fra scatter symbolene. Wilds har muligheten til å utvide seg i bestemte tilfeller som avhenger av hvilket hjul du matcher dem på.

SUPER SPINS: Når soldat symbolet forekommer på hjul nummer 3 i bonus runden så vil det låse opp en super spinns funksjon hvor hvert suksessfulle spinn vil bli ganget med 5.

TURN TO STONE RE-SPINS: Hvis du kommer over Medusa 3 ganger på samme linje, så vil alle andre symboler på linjen fryse, dette er en god måte å sikre seg bestemte wins i en posisjon som du er komfortabel med.

Dette er lett å si, Medusa er en sikker hit. Hvis du er på utkikk etter en ny favoritt, så kan det godt hende vi har funnet en for deg.

Andre spill laget av Microgaming

Spillutviklere som Microgaming er et sjeldent syn. Denne spillutvikleren har vært aktiv siden 1994, så du kan tenke deg at de vet hva som er inn og populært når det kommer til online gaming, og hvis det er det du tenker så har du rett. Microgaming har en tendens til å være suksessfulle, så suksessfulle at hver eneste en av deres spill opplever nyfunnet popularitet hver dag. Forbrukernes glede over deres spill er deres største motivasjon, og den motivasjonen kommer til å holde dem gående i flere år framover. Microgaming er blant de aller beste nett spilleautomat utviklerne, noe som er bevis på flere års hardt arbeid. Microgaming er et spilleautomat dynasty, og de som spiller deres automater vil være vitne til det. Spilleautomater i deres katalog inkluderer:

• Wacky Panda
  • Moby Dick Slot
  • Tasty Street Slot