Orient Express

7

Er vi klare til å ta en fantastisk reise? En reise prop fult av intriger og spenning som garantert kommer til å få deg til å si wow! Helt fram til banken!

Enhver som har erfaringer med verden og kulturer burde ha kjennskap til orientexpressen ut fra navnet. Dette majestetiske toget har fraktet passasjerer fra flere forskjellige land i mange år, og har endt opp på bucket listen til mange reisende som vil ha mer ut av reisene sine. Turen på dette spillet kan ikke bli sammenlignet med hva som helst, den nydelige utsikten er et sjeldent syn. Det hadde ikke overrasket oss hvis Yggdrasil Gaming hadde tatt denne reisen før, for spilleautomaten er så utrolig lik virkeligheten. Hvis du kjenner til denne spillutvikleren så vet du hvor oppfinnsomme de er. De har laget spillet automater som skiller seg ut fra resten når det kommer til design og opplevelse. Orient Express spilleautomaten er enda en hit i deres store spill katalog.

Orient Express er en spilleautomat med 5 hjul og 20 gevinstlinjer som fanger opplevelsen av å reise perfekt. Ideen bak denne spilleautomaten er enkel, du befinner deg om bord orientexpressen med mange andre passasjerer som reiser verden rundt. Du er konduktøren og din jobb er å bevege hjulene most din utvalgte destinasjon, som er lommeboken din. Hjulene beveger seg like fort som et tog, og det er fordi de tar plass på et tog. Symbolene på denne spilleautomaten matcher du fra venstre til høyre. Det kan virke som spilleautomaten beveger seg veldig fort, så det kan være en god ide å prøve seg på et prøverunder med lav innsats for å venne deg til spillet. Hvis du ennå ikke har opplevd hvor mye gøy og moro du kan ha med Orient Express og ønsker å finne ut mer så ta en titt på resten av anmeldelsen og se hvor den tar deg.

Orientexpressen er en legende, og er ansett av de fleste som høydepunktet for verdens reiser – noe som naturligvis har blitt gjentatt i flere former for media, om forsøket er vellykket eller ikke avhenger av personen som spiller, men av og til kan hele folket si seg enig om at det er bra, noe Orient Express har erfart. Orient Express er en majestetisk tog tur som man burde erfare minst en gang i livet. Vi vil anbefale at du spiller dette spillet basert på denne anmeldelsen. Kanskje du ikke har råd til en tur på den ordentlige orientexpressen? Vel, å spille denne spilleautomaten vil forandre det.

Orient Express er en spennende spilleautomat som er best spilt når spillerne er på utkikk etter en pause fra hverdagen. Vi anbefaler av ivrige spillere å prøver et par omganger med lav innsats før de prøver en mer seriøs runde. Orient Express er en overdådig spilleautomat hvor grafikken er noe av det mest moderne vi har noen gang setter i en spilleautomat. Spilleautomaten tar plass i et togvindu, hvor man kan se forskjellige symboler i bakgrunnen. Spillutvikler Yggdrasil har satset alt når det kommer til denne spilleautomaten, og har skapt en spilleautomat som kan tiltrekke folks oppmerksomhet med et øyenfallende navn. Hvert symbol tilbyr deg noe forskjellig, det kan være poeng eller en bonusfunksjon som vil øke pengene.

Bonus Spill og Bonus Egenskaper

Hver ekstra funksjon i denne spilleautomaten har blitt håndlaget for å gi deg den mest minnerike opplevelsen du kan få. Vi synes denne spilleautomaten ligger på samme kvalitetsnivå som alle de andre spilleautomatene i katalogen til Yggdrasil, og det er fordi de er så kreative når det kommer til ekstra funksjoner som forbedrer poengsummen din. Disse funksjonene kan få hjulene til å være uklare til tider, som ikke nødvendigvis er en negativ ting ettersom jo mer kaos som forekommer jo høyere kommer poengsummen din til å være.

BONUS SPINS: Bonus spinns forekommer via scatter. Ved å matche symboler på hjulene vil spillerne få tilgang til bonus spinns. Disse tilbyr multipliers som vil tidoble poengsummene dine.

WILDS: Wild symbolene erstatter andre symboler på hjulene for en sjanse til å øke forekomsten av scatters. Wilds kommer også med en unik bonus score også, noe som gjør dem veldig ettertraktet.

Orient Express er alt du kan forvente fra spillutvikler Yggdrasil, og atter en gang har vi bevist hvorfor de anses som av de beste av publikum hele verden over. Du kan se dette i praksis via denne spilleautomaten mens du reiser fra land til land. Spill Orient Express i dag!

Andre spill laget av Yggdrasil Gaming

Yggdrasil Gaming er en spillutvikler basert i Malta. De åpnet dørene i 2013 og har funnet suksess i nærmest hver eneste spilleautomat de har laget. Hvis det er en ting deres spilleautomater tilbyr så er det evigvarende kraft. En av de ansatte pleide å jobbe for rivalen, NetEnt, noe som har gjort dem veldig selvsikker på hva de kan skape. Produktiviteten deres er høy og Yggdrasil Gaming viser ingen tegn til å sakte ned, ikke for noen, som er en stor fordel for forbrukerne som får gleden av å s spilleautomatene deres. Spill i Yggdrasil Gaming’s katalog inkluderer:

• Reef Run
  • Seasons
  • Rainbow Ryan