Spina Colada

If you like Spinna Colada, and getting caught in the rain…

Er du på utkikk etter en perfekt drink å nyte mens du spinnner hjulene over vakre bakgrunner? Da kan du jo alltids prøve Spinna Colada: en online spilleuatomat fra spillutvikler Yggdrasil, en spilleautomat som er så lys og fin at du føler du kanskje burde bruke solbriller når du spinnner. Dette er en 5 hjul spilleautomat med 25 gevinstlinjer som vil gi deg muligheten til å dra på en tropisk reise til nydelige strender med cocktail i hånden. Ettersom dette er et Yggdrasil spill så kan du forvente å se noe av den mest moderne grafikken og funksjoner på denne siden av kontinentet. Spinna Colada er en 3D spilleautomat, som betyr at grafikken og gameplayet er veldig ferskt og friskt og gjør en god jobb i å representere sitt tema.

Har du noen gang lurt på hvorfor det ikke eksisterer en spilleautomat som er basert på din favoritt cocktail? Hvis du gjør det burde du holde kanskje holde fred nå for vi har en perfekt spilleautomat for deg. Vi kan ikke huske sist gang vi kom over en spilleautomat som basert på en drink, men her befinner vi oss i en anmeldelse om akkurat det. Vårt mål er å anbefale spilleautomater som er verdt tiden din, og som er veldig underholdende og avslappende, og det er noe av grunnen til at vi har tro på at Spinna Colada er en av de bedre spilleautomaten der ute. Når du støtter en god spillerutvikler, så har du ofte gode ting i møte. Husk å lese resten av anmeldelsen for å se om dette din type spilleautomat!

Spilleautomater some er basert på mat og drikke er vanligvis veldig gimmicky, og er som oftest bare tullball, og tilbyr ikke noe originalt. Alt de har å tilby er et sekunder med underholdning som vil antageligvis forsvinne etter to spinns. Disse spilleautomatene eksisterer for å stjele pengene dine, sammenlignet spilleautomater som Spinna Colada hvor du hele tiden får gjenfortjeneste for kreative strategier på hjulene. Vi mener at erfaringen kommer til å bli forbedret med en Pina Colada drink, men vi anbefaler ikke å drikke og spinnne. Du har kanskje hørt sangen som ofte nevner Pina Colada i verset, vel, se for deg hvordan spilleautomat versjonen vil se ut, for det er denne spilleautomaten.

Lukk øynene og se forestill deg en dag på den mest fantastiske stranden du kan se for deg. Skyene er blå, og du har ingenting å bekymre deg over. Dette er paradis, dette er Spinna Colada, min venn. Bakgrunnen til denne spilleautomaten er et kunstverk, noe som vi skryter så veldig av at det er nærmest umulig å ikke se for deg deg selv på den stranden. Symbolene i denne spilleautomaten er formet som forskjellige frukter i mange farger. Hver frukt har noe forskjellig å tilby i form av poeng, og hvor mange av symbolene du har i samme vinnende gevinstlinje. Vi har funnet vannmeloner, kiwier, appelsiner og jordbær blant symbolene.

Enkelte av symbolene har gjemte egenskaper, egenskaper som vil vise seg etter et par spinns. Symbolene ser veldig tegneserieaktig, og gjør opplevelsen mye mer moro sammenlignet andre kjedelige spilleautomater. Denne spilleautomaten har en veldig generøs 96% utbetalingsprosent som nok vil oppfordre spilleren til gjentatte spinns. Det er også mulighet for å satse på så lite som 0.10 til rundt 125.00 credits som er ganske fristende for de som er ute etter variasjon i hva de kan satse.

Hva ville en online spilleautomat ha vært uten online funksjoner, vel, den hadde ikke vært en underholdende spilleautomat. Bonus funksjonene til denne automaten vil oppfordre spillere til å jobbe seg opp mot den mest mulig utbetaling, og det gjør oss sikre på at denne spilleautomaten vil være en av de mest spilte spilleautomatene i fremover.

FROZEN RE-SPINS: Hvis du spiller på en bestemt modus, vil du oppleve etter bestemte kombinasjoner så vil hjulene fryse og gi deg bonus re-spinn mens symbolet er låst fast. Ved å matche det samme symbolet igjen, vil du øke multiplieren som er tilknyttet symbolet!

SPINNERS: Når spinnners er matchet vil spilleren få tilgang til bonus spinns som har ekstra multipliers/rules og symboler på hjulene. Det er 4 forskjellige funksjoner som kan bli låst opp gjennom spinnners, de har alle forskjellige ting å tilby gameplayet.

Er du på utkikk etter en utrolig reise som du kan nyte uten å måtte forlate ditt komfortable hjem? Da kan du alltids prøve Spinna Colada, kundene elsker det, og det kommer du sikkert også til å gjøre. Men ikke glem å sette opp feriedagene dine på jobben. Spill det nå!

Andre spill laget av Yggdrasil Gaming

Om du tar en tur til Malta vil du befinne deg på same plass som Yggdrasil Gaming, en spillutvikler som er godt kjent blant online gaming samfunnet som en eksperimentell og veldig kreativ spillutvikler basert på opplevelsene de tilbyr kundene sine på en ukentlig basis. Yggdrasil har eksistert siden 2013 og har bevist at de er pålitelig på når det kommer til det de har å tilby. Vi anbefaler at du velger deg en favoritt spillutvikler og prøver deg på spilleautomatene deres ettersom du vil fort finne ut at mange av dem er ganske like, og vil gi deg forskjellige sjanser på en seier, men når det kommer til Yggdrasil, så er alle spilleautomatene deres forskjellig, som er både en velsignelse og forbannelse. En forbannelse hvor du kommer til å tape timer på deres spilleautomater og en velsignelse i at du har det gøy mens du gjør det. Spilleautomater laget av Yggdrasil inkluderer:

• Vikings Go Berzerk
  • Seasons
  • Trolls Bridge