Vikings Go Bezerk

Når flammen blir sterkere, blir du også sterkere; en mektig viking skapt i flammer, som nå marsjerer for å vinne stort!

Hvis du aldri har hørt om Vikings Go Berzerk så mistenker vi at du har bodd under en stein de siste årene. Vikings Go Berserk er en av de mest populære spilleautomatene i dag, og det er ikke bare oppskrytt, ettersom mange spilleautomater sjelden holder populariteten i en måned før de blir glemt. Vikings Go Berzerk er så godt som nyklekket ettersom det kom ut så nylig som 2016. Denne tittelen laget av Yggdrasil Gaming har knust all konkurranse med vikingtema. Dette er en industri hvor man kan satse på hell, men av og til kommer det spilleautomater som er noe helt for seg selv, og blir dermed kjent i alle hjem og blir en av folkets favoritter. Vikings Go Berzerk er en spilleautomat med 5 hjul, over 4 rader og 25 gevinstlinjer som er en ganske standard layout når du tenker på det.

Denne spilleautomaten er ganske ulik andre spilleautomater der ute, og det mener vi fordi vi kan ikke huske noen andre spilleautomater som viser like mye kreativitet som Yggdrasil Gaming’s spilleautomat. Dette er en av de første 3D spilleautomatene som vi har hatt gleden av å både spille og sette oss inn i verdenen spilleautomaten har skapt. Hvis det er noen av dere som er veldig obs på pengebruk så vil vi minne dere på at utbetalingsprosenten ligger på rundt 96.1%

Jackpotten som ligger på utrolige 500,000kr kommer virkelig til å oppmuntre deg til å fortsette på spinnne disse hjulene. Det er ikke hver dag man får sjansen til å plundre havene i håp om å komme hjem med kontant priser passende en ekte viking. Vikings Go Berzerk kan spilles på en variasjon av operativsystem, noe som gjør det veldig lett tilgjengelig for forskjellige spillere på forskjellige apparater. Yggdrasil pleier å gå all out når det kommer til deres online opplevelser, som i seg selv er en god not grunn til å prøve Vikings Go Berzerk. Hvis du fortsatt ikke er overbevist, så anbefaler vi sterk å fortsette å lese anmeldelsen. Det kan hende du lærer en ting eller to.

Det finnes mange spilleautomater der ute som bare eksisterer for å tiltrekke din oppmerksomhet og ikke går noe dypere enn det, de ser kanskje underholdende ut, men i virkeligheten så tilbyr der bare 10 sekunders underholdning. Vikings Go Berzerk tar alle de underholdende elementene fra nett spilleautomater og forbedrer dem, noe som er utrolig underholdene om du tar vårt ord for det. Denne spilleautomaten føles og ser ut som et særegent monster, en mektig krake som svømmer dypt i havet av online gaming, og lurer inn spillere med timesvis av underholdning. Det er virkelig noe vi ikke kan få nok av, og skulle ønske spillutviklerne lagde mer av.

Spilleautomater med en intro video er normalt sett ikke bare de som tar seg råd, men som også har en vel etablert verden som spillerne kan sette seg inn om de skulle ønske det. I Vikings Go Berzerk har du muligheten til å bli en viking, og du kan seile de kalde hav i leting etter gull og plunder, ganske likt livet til en pirat, men man kan trygt si at vikinger er litt mer brutale. Du kan se at dette er en populær spilleautomat ettersom den har blitt oversatt til flere språk, ja det er et veldig mangfoldig spill. Verdenen til spilleautomaten er ganske avslappende, spilleren er invitert ombord et vikingskip som befinner seg på det åpne hav. Det du velger å gjøre på ditt eventyr er opp til deg, kommer du til å satse et lavt beløp? Kommer du til å satse et høyt beløp? Dette er valg du kommer til å måtte ta i Vikings Go Berzerk.

Vikings Go Berzerk er veldig vellaget når det kommer til hva det har å tilby spilleren i form av bonuser, disse bonusene pleier å være det beste måten å oppmuntre gjentate spinns sammenlignet andre spilleautomater som har ganske begrenset utvalg av det de har å tilby. Så, vårt råd; ikke hold igjen, spinn disse hjulene og ser hvor det tar deg…

RAGE METER: Hvis du tar en titt på bunnen av hjulene så vil du finne forskjellige symboler med bilder som har et måleinstrument. Matcher du disse symbolene på hjulene vil måleinstrumentet fylles. Så snart det er fullt vil det forårsake noe som kalles Ragnarok hvor symbolene sprenger og resulterer en stor kontant utbetaling.

PRE BONUS SPIN: Du kan tjene bonus spinns mye enklere ved å matche bonus spinn symboler på hjulene. Jo flere bonus spinns symboler du matcher, jo mer bonus spinns vil du samle inn.

TREASURE CHEST BONUS: Skattekiste symbolet forekommer bare på hjul nummer 5, og når du matcher det vil din poengsum tidoble!

Vikings Go Berzerk er en banebrytende spilleautomat som gjør seg enda mer merkverdig via sine unike ekstra funksjoner. Ikke alle spillemaskiner der ut kommer til å være like denne. Vikings Go Wild er det nærmeste ettersom det er broren til Vikings Go Berzerk. Hvis du er på utkikk etter en spilleautomat som er verdt din tid og innsats, hvorfor ikke prøve denne spilleautomaten?

Andre spill laget av Yggdrasil Gaming

Om du tar en tur til Malta vil du befinne deg på same plass som Yggdrasil Gaming, en spillutvikler som er godt kjent blant online gaming samfunnet som en eksperimentell og veldig kreativ spillutvikler basert på opplevelsene de tilbyr kundene sine på en ukentlig basis. Yggdrasil har eksistert siden 2013 og har bevist at de er pålitelig på når det kommer til det de har å tilby. Vi anbefaler at du velger deg en favoritt spillutvikler og prøver deg på spilleautomatene deres ettersom du vil fort finne ut at mange av dem er ganske like, og vil gi deg forskjellige sjanser på en seier, men når det kommer til Yggdrasil, så er alle spilleautomatene deres forskjellig, som er både en velsignelse og forbannelse. En forbannelse hvor du kommer til å tape timer på deres spilleautomater og en velsignelse i at du har det gøy mens du gjør det. Spilleautomater laget av Yggdrasil inkluderer:

• Lucha Maniacs
  • Gem Rocks
  • Orient Express