Wish Upon a Jackpot

Ønske på jackpotter kommer ikke til å ta deg noensteds, du må sette inn litt arbeid om du vil vinne stort!

Hvis er fan av alt som har med Disney å gjøre, så kan det godt hende du kommer til å like Wish Upon a Jackpot. Dette er en snodig spilleautomat, med sterke og flotte farger og nydelig grafikk som tiltrekker seg spillere. Hvis du er glad i alt som har med feer å gjøre så kan det godt hende du har funnet en perfekt spilleautomat. Dette er en Blueprint Gaming spilleautomat, noe som betyr at det er mange måter å finne suksess selv i små rom (bokstavelig talt hvis du inkluderer denne spilleautomaten). Selv om karakterene er små, så betyr det ikke at de ikke har store personligheter. Wish Upon a Jackpot oppmuntrer spillere å si sine egne ønsker til hjulene, som et ønske om store utbetalinger eller lignende. Vi kan ikke si det nok, men dette er en veldig fantasifull spilleautomat, du må prøve den selv for å se om den tar deg med på eventyr.

Som en del spilleautomater i Blueprint Gaming’s format, er dette en 5 hjul, 20 gevinstlinjer type spill, hvor spillerne må finne forskjellige fe symboler på magiske hjul. Vi anbefaler at du prøver ut andre Blueprint Gaming titler, ettersom mange av dem har en lik spillestil, men de har mange forskjellige tema, og spør du om noe nytt, så leverer de. Det er en av tegnene til en god spillerutvikler, en spillutvikler som vet hva publikum forventer av dem. Dette sier en del om denne spilleautomaten før vi har satt oss inn i detaljene om hva du kan forvente fra denne spilleautomaten. Hvis du ennå ikke er overbevist, så anbefaler vi at du fortsetter å lese anmeldelsen, nedenfor vil du finne informasjonen du trenger til å hjelpe deg i å finne veien.

Førsteinntrykket har alt og si om en spilleautomat kommer til å make it eller break it. Enkelte av dere har kanskje lyst til å slå av datamaskinen så snart dere ser feene. Og da spør vi deg, hvorfor? Hvorfor se bort fra dette spillet når det er en veldig vellaget spilleautomat som har tatt et tema og gjort sitt aller beste med det. Det kunne kanskje ha vært lettere for spillutvikleren å lage en Tinkerbell spilleautomat, og forandret et par ting for å få den til å se mer original ut. Blueprint Gaming har igjen gjort mer enn nok for å tilby spillerne deres en veldig flott opplevelse. Enkelte spillutviklere er så surrete at de glemmer helt hva som er det viktigste. Blueprint har alltid ansett spillerne som det mest viktige, som er en grunnen til at denne spilleautomaten eksisterer, og hvorfor den er en av de mest spilte spilleautomatene.

Håper ikke du har noe imot det, men vi kan ikke unngå å ikke nevne hvor flotte disse hjulene er, det naturinspirerte utseende gjør en god jobb i å tiltrekke spillere fra hele verden. Når man ser på detaljene, så er det ikke mye som er annerledes i denne spilleautomaten i forhold til de andre Blueprint Gaming spilleautomatene som du har tidligere erfaringer med. Symbolene er matchet fra venstre til høyre, og hvert symbol på brettet har et forskjellig score som avhenger av hvor mange av disse symbolene du klarer å plassere innenfor en vinnende gevinstlinje. Hvert eneste symbol i Wish Upon a Jackpot har en eventyr karakter på seg, og hver suksessfulle kombinasjon har forskjellig uttrykk i form av animasjoner som er veldig vellaget. Vi vil alltid anbefale at spillere gjør seg kjent med utbetalingstabellen, gjør man det vil det være lettere å gjenkjenne symbolene på hjulene som er mer verdifulle, noe som vil tjene deg mest mulig penger. Froskeprinsen vil utbetale 500 mynter når man bruker den i den vinnende linjen, den er også en av de mest verdifulle symbolene på brettet.

Ettersom denne spilleautomaten befinner seg i en fantasiverden, så kan du tenke deg at alle de ekstra bonus spillene og funksjonene kommer til å være ganske fantasifulle. Og er det det du tenker, så har du rett. Alle bonusspillene og bonus funksjonene jobber for å bygge opp mer interesse i å sette inn flere spinns på disse hjulene, som ikke er nødvendig, men det er ikke akkurat en dårlig ting når man tenker på hvor mye moro man kan ha ved å spille dette spillet. Enkelte av disse funksjonene kan virke kjente, men tro oss, i denne spilleautomaten er alt en mulighet.

FAIRY GODMOTHER BONUS: Ved forskjellige intervaller i gameplayet så vil den gode feen komme frem for å blusse opp hjulene. Den gode fe funksjonen vil sette rosa kuler på hjulene når de blir matchet, og vil låse opp en av 5 forskjellige bonuser som alle er basert på et forskjellig eventyr.

PUSS IN WILD BONUS: Denne bonusen utløses av den gode feen, og så vil skjermen fylles av wilds slik at du får en mulighet til å matche dem. Det er faktisk flere forskjellige typer wild bonuser som du kan ende opp med som f.eks ’Pinocchio Wilds’ og ‘Wild Reels’.

Wish Upon a Jackpot vil la deg leve ut dine villeste fantasier, og samtidig tjene store gevinster. Hvem kan si nei til det? Spill det nå.

Andre spill laget av Blueprint Gaming

Man skulle tro med et navn som Blueprint Gaming vil man få de mest planlagte spilleautomatene på markedet, og det er ikke feil tankegang det. Blueprint Gaming er en av de mest kreative spillutviklerne der ute, og det har de ikke oppnådd uten hardt arbeid og dedikasjon. Med hvert spill de slipper ut kommer høye forventninger om hva deres neste tittel kommer til å være. Blueprint Gaming’s stil kan man finne i flere spilleautomater, selv de av andre spillutviklere. De er banebrytende, og ved hver nye tittel har de uten tvil vist at de er verdt både din tid og penger. Hvis du ser etter en troverdig spillutvikler som er dedikert til sitt yrke så anbefaler vi sterk at du prøver spillene deres. Titlene i deres katalog inkluderer:

• Slots O Gold
  • Ted
  • Toy Factory