Worms Reloaded

Selv navnet på denne spilleautomaten bringer tilbake alle de følelsene av gaming nostalgia!

Worms er en av de mest populære spillene i historien, et spill man kunne spille med venner og målet var å sprenge opp alle de andre worms på bordet fortest mulig. THQ skapte disse spillene, men for denne nettbaserte versjonen, var det Blueprint Gaming som tok over. Spilleautomater som den her eksisterer takket være dedikasjonen og lidenskapen til det originale spillets fans. Worms er en klassiker, og fortjente å bli omskapt til en ordentlig online spilleautomat. Worms er en av de eldste spillene vi kan personlig huske, som er en av grunnene til at det har blitt gjenskapt som en spilleautomat. Blueprint Gaming er en av de mest anerkjente spillutviklerne, noe som betyr at du kan ha tillit til dem og at det de skaper er verdt din tid og penger.

Hvis noen av dere kan huske hvordan Worms så ut, så vil dere ta glede av å høre at utvikleren bevisst prøvde å gjenskape denne spilleautomaten slik som Worms så ut. Grafikken funker som en drøm, og det er sjelden at den sakker farten selv om det er mye på gang på disse hjulene. Lik så mange andre online spilleautomater der ute laget av den samme spillutvikleren, så har Worms Reloaded, 5 hjul, 20 gevinstlinjer som er pakket med flere funksjoner og gameplay som gjør at dette er et spill man ikke kan gå glipp av. Det er en jackpot spillere kan jobbe seg opp til. Hvis du er ute etter å gjenskape nostalgia så burde du spille denne spilleautomaten med en gang. Hvis du fortsatt ikke er helt solgt, så ta en titt på resten av anmeldelsen og se om det ikke er noe som fanger oppmerksomheten din.

Spill som er basert på eksisterende titler kan sette mye press på spillutviklerne. Å kunne gjenskape den sammen magien som det originale Worms kan virke nærmest umulig. Blueprint Gaming lot seg ikke knekke av presset, og det vises ettersom dette er kanskje en av våre favoritt spilleautomater som er basert på eksisterende titler (ja, vi har spilt Worms, så det kan hende vi er partiske). Worms Reloaded er veldig underholdende og kaotisk, og klarer virkelig å gjenskape blodbadet i originalspillet. Vi kan se for oss flere Worms relaterte spilleautomater i fremtiden (forhåpentligvis fra samme spillutvikler ettersom de gjorde en knalljobb på den her).

Det kommer til å være enkelte av dere som ser thumbnailen og navnet og vil ha et ønske om å spille dette spillet men forventer ikke at det kommer til å være som originalen, og det er faktisk ikke som originalen. Dette er en online spilleautomat, og reglene her er forskjellig på andre måter. For det første, du vinner ikke penger i det originale Worms, alt du vinner er en beundring over at marken din overlevde til slutten av spillet selv om det var fullt kaos rundt den. I denne 3D spilleautomaten kan de samme animasjonene bli funnet, den eneste forandringen er at kaoset er forårsaket av deg på hjulene når poengsummen din skyter opp. For å vinne må du matche symboler fra venstre til høyre på skjermen. Alle symbolene er Worm karakterer, og et par lav verdi symboler som hjelper å øke peongsummen på utbetalingstabellen. Fargene og det visuelle, som vi har tidligere nevnt, hjelper spilleren å sette seg inn i spillet, noe som bare fortsetter å forbause oss, selv om vi har spilt haugesvis med spill.

Worms Reloaded kommer med bonusspill og bonusfunksjoner som vil gjøre litt forandring på gameplayet. Disse funksjonene kan virke ganske kjente til spillere med nett spilleautomat erfaring, men for folk som spiller disse spillene for første gang, kan det virke litt forvirrende/frustrerende først. Det er derfor vi vil anbefale at spillere spiller et par runder med med et lavt beløp før de prøver seg på noe mer seriøst. Vi kan godt forstå ønske om å spille dette spillet så snart som mulig siden det er Worms, men det hjelper å være tålmodig for å bli mestre denne utfordringen.

WILDS: Wild symbolet erstatter andre symboler på hjulet for scatteren. Jo flere wilds du klarer å få etter en annen jo høyre kommer poengsummen din til å bli. Wilds er noe av det viktigste for spilleautomater, så de kan bli funnet på en hver nett spilleautomat.

SCATTERS: Scatter symbolet kommer til å kaste rundt spesifikke symboler på hjulet, noe som gir deg muligheten for et høyere score. Scatter låser opp bonus spinns når de blir matchet på hjulene. Det som er viktig med scatter er at de tilbyr bonus spinns som har ekstra multipliers involvert.

La oss si det kort og godt, hvis du er fan av Worms spillene, så burde du prøve Worms Reloaded av Blueprint Gaming. De har gjort mer enn det man noen gang kunne forvente atter en gang da de skapte en spilleautomat for nostalgiske spillere ikke kan hjelpe og elske. Spill Worms Reloaded i dag!

Andre spill laget av Blueprint Gaming

Man skulle tro med et navn som Blueprint Gaming vil man få de mest planlagte spilleautomatene på markedet, og det er ikke feil tankegang det. Blueprint Gaming er en av de mest kreative spillutviklerne der ute, og det har de ikke oppnådd uten hardt arbeid og dedikasjon. Med hvert spill de slipper ut kommer høye forventninger om hva deres neste tittel kommer til å være. Blueprint Gaming’s stil kan man finne i flere spilleautomater, selv de av andre spillutviklere. De er banebrytende, og ved hver nye tittel har de uten tvil vist at de er verdt både din tid og penger. Hvis du ser etter en troverdig spillutvikler som er dedikert til sitt yrke så anbefaler vi sterk at du prøver spillene deres. Titlene i deres katalog inkluderer:

• Harry Trotter The Pig Wizard
  • Jewel Twist
  • Slots O’Gold